FIGYELEM, FIGYELEM!

Új helyen folytatódik a blog http://zsolt-78.blogspot.com

2011.12.14. 13:15 Zsolt78

Strandolás, és az "Egy magyar Samuin" második része

Ma zavartalan volt a napsütés. Szél sem fújt, vagy csak alig, a tenger is nyugodt volt. Nem tudom hány fok volt, de csak a tenger közvetlen közelében (vagy inkább benne) lehetett kibírni. Nem is tettünk mást, kifeküdtünk a pálmák alá, és néztük a két Havanna lakótelep méretű hajót, ami megközelítette a partot. Eddig ugyanis ilyen még nem történt itt. Kiderült, hogy megjöttek a kedves német turisták, akik a mellettünk lévő hosszú partra jöttek kicsit napozni. Persze előttünk-mögöttünk-körülöttünk mászkáltak át a szomszédos partra, amitől kicsit már elszoktunk a csendes partszakaszon. Volt olyan is, aki a hotel előtt telepedett le a hotel nyugágyaira, aminek a hotel személyzete módfelett megörült, és már vitték is nekik az étlapot :))) El is határoztuk Andival, hogy innét ugyan el nem mozdulunk, mert még a mi nyugágyainkat is elfoglalja valami jóember, úgyhogy egész nap a parton voltunk, még az ebédünket is odahozattuk! Andi szép barna lett, én meg szép vörös.

Már a reggeli sem volt mindennapi... komoly reggelizőtársunk volt. A Thai Királyi Hadiflotta egyik magas rangú tisztje jelent meg két fegyveres katonai rendész társaságában, meg még néhány díszegyenruhás flotilla-tag, akik odahordták neki a gyümölcslevet, meg megtörölték a szája szélét kávé után, mittudomén... Már egy ideje figyeltük a szürke csatahajóikat itt Samui partjainál, hát most megmutatták magukat. Mindenhová villogó MP kísérettel mennek és ahol megjelennek, ott körbeugrálják őket. Most is itt lehetnek a hotelben, mivel a parkolóban ott van a haditengerészet katonai rendész kocsija... (és nem mellesleg most libbent be két nővé operált prosti is a liftbe... na jó, csak vicc volt) Szóval nem akárkivel reggelizünk ám itt!

Ma végre lehullt a lepel a titokzatos emberünkről is, aki a parton lakik viskóban és mit említettem, magyar. Ma ugyanis elbeszélgettem Vele is, és itt máris szeretném helyrehozni a tévedésemet, nem csöves, és nem itt lakik. Budapesti. Nagyon jófej figura, kedves, egyszerű emberke, egy egész hónapra jött ide. Elbeszélése szerint nem lehet egy dúsgazdag ember, de rengeteget melózik, apránként rakta félre a pénzt a repjegyre (amit jó előre lefoglalt és így rém olcsón megkapott) és most, hogy összegyűlt rá a pénz, hát ideutazott. A parton találkozott egy buddhista szerzetessel (aki a viskóban lakik), és odaköltözött hozzá erre az időre, a szerzetes pedig ezt nem bánta... (és néha ő is lopja a netet az okostelefonjával a hotelünkből, mint ahogyan én tettem Luxiban:)))

Sajnos ma már meg kellett vennünk a buszjegyet Bangkokba, holnap ugyanis utazunk vissza délután... :(  19:30-kor indul a busz (11:30 magyar idő szerint) és kb. 12 óra az utazás. Szóval a paradicsomból vissza a posványba. A gépünk Bangkokból elvileg szombat reggel 7-8 körül indul vissza LUX-ba (ó, én optimista!), tehát lesz még egy szűk napunk Bangkokban, kicsit majd még sóppingolunk! :))

Hát jóemberek... lehet, hogy ez az utolsó bejegyzés, amit innét, Samuiról írunk. Nem egy szívmelengető érzés, de legalább az itt történtekre való visszaemlékezés az lesz.

Köszönjük szépen a figyelmet, és hogy velünk tartottatok. Bangkokból még igyekszünk valami életjelet adni itt a blogon, bár az ottani hotelben az internet nem éppen zavartalan (hol van, hol nincs), szóval ezt ígérni nem tudom. Ami biztos, reménykedünk benne, hogy még egyszer az életben láthatjuk ezt a kis földi édenkertet, Samuit.

Legyetek rosszak, otthon találkozunk! :)

12 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnorbee83 2011.12.14. 14:27:59

Mi köszönjük a beszámolókat, azért még irj ha tudsz :D
Jó utat visszafelé. Ideje már :P

Zsolt78 2011.12.14. 14:38:02

@bnorbee83: ideje... :))) ahogyan Bangkokban a három napnak nem akart vége lenni, itt olyan gyorsan repült az idő. Ha tényleg tudnánk jönni legközelebb, akkor Bangkokot hanyagoljuk. Mindenesetre bárki aki Thaiföldre akar jönni, és még nem járt itt, SEMMIKÉPP ne hagyja ki Bangkokot! Az egy igazi esettanulmány... Budapest egy álmos kis külvárosi negyed ahhoz képest, ezt mindenképp látnia kell annak, aki ide jön. Na ez kérem nagyváros a javából!!

bnorbee83 2011.12.14. 14:46:43

@Zsolt78: Ha arra járunk SEMMIKÉPP nem hagyjuk ki :D
Ha legközelebb mentek megyünk veletek :P

Zsolt78 2011.12.14. 14:55:03

@bnorbee83: OK :) csak próbálom elhessegetni azt az érzetet, amit persze nyilvánvalóan én keltettem, hogy Bangkokot messze el kell kerülni. Merthogy az hülyeség :)

bnorbee83 2011.12.14. 16:25:00

Kíváncsi leszek ha megérkeztek Bangkokba megint, miket fogsz írni :D
De amúgy ha lesz lehetőség tuti megyünk.
Max kedvet csináltál hozzá, el nem rémísztettél tőle :D

oxox 2011.12.14. 17:05:52

@bnorbee83: Bangkora ket napot kell szanni...se tobbet, se kevesebbet...Elsore, mert ha tobbszor megy az ember, akkor van meg program...pl a regi fovaros eszakon (es arra Zsolti nem tert ki, nem is tudom, hogy voltak-e, de az ejszakai elet is KOTELEZO program...en az asszonal voltam, tehat nem a masnaposok 2.-re kell gondolni, de az egyik legnagyobb elmeny volt BKK-bol (lattam egy-ket csodat a "szorakozo helyeken", es minden feher ferfi Brad Pittnek erzi magat az utcan este :P ...) Visszauton mar nem egy nagy elmeny...az ember legszivesebben mar a repulon ulne...)

oxox 2011.12.14. 17:12:32

mondjuk a regi fovaros most a viz miatt nem lehetoseg (marha igazak az itthoni hirek)

bnorbee83 2011.12.14. 20:01:21

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Zsolti, Andi, kérdezzétek már meg ezt a csávót aki ott lakik a szigeten 1 hónapig, hogy nem -e a 18 kerben lakik és nem ismer véletlenül egy Gáll Zsolt nevű emberkét!
LOL
Most írta nekem, hogy a szomszédja egy hónapra ment ki egy szál telefonnal, csak repjegy, stb. Kicsit sok az egybe esés...
Már kíváncsi vagyok :D

bnorbee83 2011.12.14. 20:02:26

És ha Ő az, akkor mondjátok meg neki Gáll Zsolti üdvözli :D

V.Andras 2011.12.15. 02:37:34

Hali! Örülök, hogy minden remekül ment, legyen szerencsés utatok visszafelé..a többi a pilóta dolga.. :D Köszi a blogolást nagyon élveztem! És... a zsákoló majom a király!! :D

Zsolt78 2011.12.16. 07:32:01

@bnorbee83: Sajna nem láttuk többször... Úgy emlékszem, Tibornak hívják. Mindegy, kiderül, legkésőbb akkor, amikor ő is hazatér