FIGYELEM, FIGYELEM!

Új helyen folytatódik a blog http://zsolt-78.blogspot.com

2011.12.05. 18:16 Zsolt78

Kajálás

A csirkés kajálda:

 

Tengeri herkentyűk: polip-láb fent, a fehér az tintahal, és végül garnéla. Volt benne egy 10 Ft-os nagyságú egész polip is, Andi nyelvén pont elfért...

Az enyém ezúttal disznó volt:

A ma esti kajálásunk helyszíne (érdemes megnézni, mi lóg a kampón!)

 

És a lila répa...

9 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsi 86 2011.12.05. 19:33:05

huh! tök jó olvasni amiket írsz,mert teljesen olyan mintha ott lennék!! :D
Viszont Én nem akarok hosszú dolgokat írni,csak annyit,hogy légyszi ha tudod,cseréld el Andit egy ( Rey Ben ) :D szemcsire nekem!!! :D :D :D
Ja!! meg ha adnak érte annyit,egy sör is jól esne!! :D :D :D :D :D

Köszi : Mazsi :D

Mazsi 86 2011.12.05. 20:45:02

ŐŐŐ Zsolti!!! Szóval az úgy volt,hogy miután Ákossal nagyon bebasztunk nálatok,és összehánytam mindent,sajna megcsúsztam rajta és elestem,asszem akkor tört össze a számítógép,de nyugi,mert a függöny csak akkor gyulladt ki amikor segíteni akart felállni,és leborította a vízipipát,ami viszont betörte a gardrób üvegét! Ekkor a macska még élt............ de majd még Én is kommentelek! :D :D :D :D :D :D :D

bnorbee83 2011.12.05. 20:49:57

Jaja, én is a számban érzem a lila répalé ízét :D
Andit meg ne cseréld el semmi pénzért meg sörért sem.
Minimum két tehened kérj érte, vagy elefántot :D

oxox 2011.12.06. 10:29:27

Mondtam vagy nem mondtam, hogy 2 nap (max 3) eleg BKK-bol?!?!...de meg kell vedenem...nem budos! egzotikus, semmivel osszenem tevesztheto illata...szaga :) van...!
Pekinghez kepest meg alpesi levego van :)

Viszont valami fizetett utra menjetek el!!! (Turinform-ban hirdetnek egy csomot!...pl uszopiac, regi fovaros, stb..

jo a blog! folytatast kerunk :)

Zsolt78 2011.12.06. 11:57:26

@Mazsi 86: Áhhh... nincs Ray-Ban. Roy Bun, Bay Ben, meg Bay Bon van. És rém gagyik :))

Zsolt78 2011.12.06. 12:02:54

@oxox: Jóvan, Te nagy "világutazó", nem akartam kimondani, de lelepleztél, 1,5 max. 2 nap elég. Már kezd a tökünk kilenni ezzel az idióta várossal. De a jegyünk már megvan Samuira! Holnap megyünk.

Ma a királyi palotában voltunk, amiért 700-800 Bahtot elkértek volna fejenként. Ehelyett felültünk a magasvasútra (Skytrain), bementünk a végállomásra, ott taxi, és oda-vissza 200 Baht-ból megvolt kettőnknek, és még szabadon elmásztunk az állatkertbe is, meg a buszjegyeket is megvettük. A palotába meg ingyenes volt a belépés. Ennyit a fizetett utakról. Talán holnap az úszó markecre befizetünk... de ennyi.

Zsolt78 2011.12.06. 12:19:47

@oxox: Ja, és igen: büdös. Ne szépítsük. Lehet, kicsit megváltozott Bangkok, mióta utoljára itt jártál. :)))

oxox 2011.12.06. 12:34:40

@Zsolt78: :) :) . Silom road-on voltatok mar este? ha meg nem akkor egy-ket ora mulva nezzetek ki...akkor indul be az igazi elet (es televan ocso..csecsebecsessel) jah es menjetek el egy PIN-PONG showra (de valami igenyesebb helyre)...engem az asszon vitt el...mond meg az Andinak, hogy olyat lattok ott ahol mashol nem ezen a sarbolygon!!! :o <->

Zsolt78 2011.12.06. 13:27:57

@oxox: Konkrétan a Silom rd-on lakunk... :) Azért 3 napba nem sok minden fér bele, Pingpong most másodlagos lett.
süti beállítások módosítása