FIGYELEM, FIGYELEM!

Új helyen folytatódik a blog http://zsolt-78.blogspot.com

2011.12.08. 17:37 Zsolt78

Lapzárta utáni információ...

Bár a szerencsének néha fanyar a mosolya, azért csak ránk mosolygott, kb. egy órája.

Jöttek vagy tizen az emeletünkre, mind thai nemzetiségű jóemberek, részegen randalírozni. Rájuk szóltam, hogy kussoljanak. Aztán benyitottak a szobába (nem is értem, hogy hogyan nyílhat kívülről egy szállodai szoba, de ezen már nem akadunk fenn). Na itt szakadt el a cérna nálam... Kis magyar nyelvű ordítozás után lementünk a recepcióra, és kivertem a balhét.

Most van egy sokkal nagyobb szobánk, tengerre néző, Deluxe kategória.

Nna, így kell ezt...

5 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsi 86 2011.12.08. 19:20:53

ezek lelőnek baszki!!!! okosan jaszkarizz! Jövünk Eliékkel ha gáz van,oszt megmutatjuk milyen a cigány!

Mazsi 86 2011.12.08. 19:33:43

Reggeli kávézás nagymuterral!!! :)

Sári : mi van?

Én : neked is jó reggelt!

Sári : Zsoltival beszéltél?

Én : igen!

Sári : És mi van?

Én : semmi különös!

Sári : de mégis?

Én : ki van a faszuk Bangkokkal!

Sári : Mazsika ez érthető mert szegény Zsoltinak is ott a hitel a nyakán!!!

Én : elsírtam magam és visszafeküdtem! :)

oxox 2011.12.09. 10:24:32

:) meg jo, hogy nem Bugyi-ba nyaralnak
süti beállítások módosítása